Cum vei deveni un salesman de succes

Echipele de vanzari excelente se aseamana cu scolile de prestigiu: le pasa de rezultate, insa felul in care obtin aceste rezultate este prin a fi “neinduplecati” in ceea ce priveste dezvoltarea calitatilor in vanzari ale reprezentantilor. Astfel, cele mai bune echipe sunt, in primul rand, conduse de un reprezentant de vanzari cu experienta si, in al doilea rand, acestea participa adesea la cursuri vanzari. De exemplu, daca ai o echipa ce trebuie instruita, poti apela la serviciile Urbantraining, pentru cursuri in acest domeniu, cu personal calificat si informatii ce ii vor ajuta pe reprezentantii de vanzari sa se dezvolte si sa isi imbunatateasca calitatile. Iata cateva din lucrurile pe care le vor invata datorita acestor cursuri:

1. Cunoasterea produsului. Un reprezentant de vanzari care nu cunoaste produsul pe care il vinde sau serviciul pe care il promoveaza este un reprezentant complet ineficient. Training-ul pe produs ar trebui sa fie printre primele lucruri pe care un reprezentant de vanzari si-l insuseste. Acesta trebuie sa descrie produsul vandut si sa stie exact cum sa faca asta. Poti sa cunosti toate detaliile, insa va fi inutil daca nu stii si cum sa le prezinti astfel incat sa atragi clientul.

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

2. Strategia de vanzare. Aceasta se leaga de prezentarea produsului, dar si de felul in care poti folosi opiniile clientilor precedenti in vanzarea produsului. Iti vei face reclama prin parerile celor care au cumparat si testat produsul sau serviciul. Un client multumit iti va aduce din ce in ce mai multi clienti.

3. Construirea raportului dintre tine si client. Invata totul despre client sau, daca nu ai timp sa faci asta, invata sa “citesti” clientul. Vezi care ii sunt necesitatile pentru a sti cum sa iti construiesti prezentarea. Nu te rezuma numai la vanzarea produsului in sine. Empatizeaza cu clientul tau. Pe langa conversatia legata de ceea ce vinzi, nu te zgarci in discutii “prietenoase” despre vremea de afara sau lucruri actuale. Evita insa discutiile legate de religie sau politica pentru ca sunt, adesea, subiecte extrem de sensibile. Daca vezi ca un client nu empatizeaza cu tine, muta usor conversatia intr-un alt registru sau subiect, pentru a nu-l plictisi.

4. Asculta! Nu intrerupe clientul. Asculta-l atentie pentru a putea sa ii raspunzi la obiect. Nu te culca pe o ureche cum ca un client nu este atent. Fiecare vorba sau lucru ce nu va fi la locul lui, va fi taxat. Tot in aceasta categorie intra si comunicarea care ajuta la construirea unui raport intre tine si client. Ca si intr-o casnicie, o comunicare defectuase duce la despartire. Regula e valabila si in vanzari.

5. Time management. Asta inseamna sa iti manageriezi eficient timpul. Daca vezi ca o negociere nu va ajunge unde iti doresti, nu mai pierde timpul. Clienti sunt destui. Sunt oameni care chiar nu au nevoie de produsul pe care il vinzi si, de aceea, nu este bine sa insisti pentru ca nu vei obtine nimic.

Aminteste-ti de acei vanzatori ambulanti insistenti, care vor doar sa vanda, indiferent de ce spui tu. Cu siguranta nu vrei sa fii ca ei. Asa ca, pentru a fi un reprezentant de vanzari de succes, apreciat si nu un speculant de mana a doua, contacteaza echipa de traineri de la Urbantraining. Vei avea rezultate exceptionale.

Leave a Reply

*